Monday, July 7, 2008

~Jiwa Kacau~

Lame dh aku x mengupdate akunye blog nie..
disebabkan kebusyan terhapad keje2 ku sbg seorg QS yg bejaya lantas aku telah membisukan diriku dari mengupdate blog ku ini..

sekarang ni aku rase mcm lonely semacam jek..sunyi nye idop aku ni...sometimes rase jeles tgk org lain bahgia..xbahgia ke aku???tah la aku sendiri tak tahu nk describe.. sebelum ni aku rase walaupon aku bz tapi aku rase idop aku happy even sometimes sad mood melanda aku still boleh ok lagi.. sekarang nie aku xde tempat nk mgadu kot..b4 nie (3 inggu yg lalu) aku ade tempat nk meluahkan perasaan..becerita itu dan ini..bkongsi suka dan duka..buat aku rasa HAPPY selalooo..tapi msk hari nie dh 3 minggu die tinggalkan aku tanpa berita..die gantung aku x betali..tinggal tanpa sebab.. aku masih tertanye2 ape yang dh jadi?? aku de bt salah?? aku xtau knape ni?

disaat hati aku dh dapat terima die..die pulak menghilagkan diri..puas aku berusaha mengkontak diri nye..tapi apekan daya ku..die masih belum kutemui..dimanakah die??apakah keadaan nye skrg?? aku pon xtau..aku rase idop aku sunyi tanpa die..huhuu..sedey sgt2 nie..nk buat ape pon mesti teringatkn die..setiap hari aku xmiss to call n msg die.. hopefly die berada dlm keadaan yg selamat n berbahgia selalu..aku harap 1 hari nanti mircle akan dtg n buat aku happy.. aku nk die tahu yg aku sayang die sgt..i miss him very much..

Ya Allah aku bermohon kpdmu agar kau temukan aku jalan penyelesaian kepada setiap masalah ku ini..kau bantu lah hambamu yg lemah ini..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails