Monday, December 1, 2008

~Rombongan Cik Kiyah ke Taiping~

Aduh Gile bz sungguh aku skrg nie..
kalah PM taw..nak update blog mmg r x sempat bebeno..just jenguk2 jek blog nie..
emm skrg ni aku nk update merangkap summary of november sekali lah..sbb ape aku boleh update ari ni?? sebab nye abg "kesayangan"Lin (sayang ke lin ngn die ni??)heee die cotie ri ni.. so aku dpt r mengupdate blog aku yg dh besawang sgt2 nie..


22/11/2008

wedding Aidi n Asma Laily at Taiping wih Love Perak :) -Font colour Ikut warna tema okey

Last week aku g wedding kat Taiping.Aku,lin,bdor,Yong (kakak aku),kecik, ikbal, n tuwak konvoi g wedding AIDI & LELET.. pergh gile ko JB taiping balik ari ..emm penat nye.. krem rase kaki nie..tapi ok r happy dpt jln2..heee
kiteorg gerak dr JB ke Kelana jaya jumaat mlm lam kol 9 gitu ler..kite org tdo mah Bdor pagi sabtu kol 11 pg baru gerak g Taiping..kelambatan kami bertolak adalah disebabkn kelambatan Tuwak n Ikbal..kete tuwak problem pulok..tepaksa lah kami menunggu n terus menunggu..
last2 kiteorg gerak dulu..n tunggu dieorang kat R&R rawang..emm loteh tunggu dieorg nie..lambat tol.. kate kete EVO tapi lambatnye mengalah kn org nek basikal chopper jek..haha(sape2 yg terasa ampon maap saye pinta)heee














Muke buhsan menunggu..btol r pepatah mengatakan"Penantian 1 penyeksaan"
meh aku kenal kn ..yg gedik ambik gmbo tuan empunye blog..sila perhatikan Pn marbido yg memaki tdg colour puteh n kecik betudung saji eh silap tdg itam n Lin yg bercolur oren (tdg oren)sbb semua oren kn..hee n cor pilot aju dsebelh tidak kelihatan pulak...
lepas hampir setengah jam menanti kmi mendeside tok meneruskn pejalanan smpi R&R Tapah n jumpa disane jek memandangkan Bidor nk jumpe kakak die kat sane so aku pon terus pecut..samapi Tapah kne tunggu lagi..adoii leceh tol bdk2 nie..jam dh pon menunjukkn kol 1.00++ eii ble lah bleh sampi umah aidi ni?? dlm setengah jam gitu bru dieorg smpi..at last kami smpi umah Aidi kol 3 ptg majlis pon dh nk sudah.. dieorg ngn begambar.. adei selamat smpi gak kami kerumah die..huhuu..

nie aku tepek gambo2 yg ade ek














Kenyang Sudah














Banner ala2 Boliwood gituh..fokus pada MISAi Aidi ~kalah Dato K nye miasi..lala..














Eii anak SIAPAKAH INI??? baby segera ke??nak tau bce smpi abis..keh3













Pengantin sedang bergosip??serius jek bdor n cik nie..huhuh















Ble dieorg nk kawin ni??















~Girls with Let~














Taram..lalala..Ini lah bapak kepada baby Boy td..
Hafiz a.k.a the Rock dh jd dady pon..Like father like Son.. ;)












muke ku sudah dtumbuhi cik wat..aduh...berangan ke ape ni??
~Sekadar gambar Hiasan~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails