Tuesday, December 30, 2008

PMR result

Hari nie result PMR dh diumumkan..maka dengan ini semua calon2 yg menduduki PMR boleh pegi sekolah masing2 ambik diorg nye result..kalu xnk ambik pon boleh gak..suke ati lah tapi kalu sape yg x ambik exam nie tapi nk ambik result anda mintak maap anda tidak akan dilayan...hehe..(ape aku melalut nie da...)
my little bro ambik PMR tahun ni..
semlm die mcm dh x senang ddk..
kol 10 lebeh td die col aku coz aku kate after dpt je result nanti col aku..

emm die cuma dpt 2A 6B ..mse mule2 aku dgr aku cam nk sepak .. mcm nk marah jek die gak..

tapi aku control lah coz aku mcm teringat jek ade org mgatakan kite xleh marah sbb nie sudah takdir dr Allah..(sape yg bgtau tu aku xingt r.. mungkin mak kiah atau pon mak jenab kot..hehe) lagi pon nanti akan buat die rase down..pape pon kite kne terima(walaupun dlm ati aku rase hampa) ye r rasenye die leh buat..tapi rezeki xmenyebelahi die..nk wat cane kan..pape pon all da best to u jeri..pas nie struggle for your SPM lak ok..dunt play2.. Azri work smart.. baiki result anda..jgn smpi org pandang hina pada kite..bukti kn yg all our family member berjaya..



















from left ijan(adek no.3) n Azri (my little bro)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails