Thursday, March 12, 2009

~Ku Pendam Sebuah Duka~

Tetiba aku teringat kn lirik lagu nie.. hehe xctly aku nyanyi lagu nie mase family day waktu aku praktikal kat Pakatan Ukur Bahan last 5 Years ago.. kelakar mase ni.. coz kiteorg kena pakai baju ala2 60an n nyanyi lagu 60-70an.. gambar die ade.. nanti aku cari n tempek kat cni ek.. so kelakar.. kan lin?? (eh lin bace ke blog aku nie??)


Ku Pendam Sebuah Duka
By Khatijah Ibrahim

Bercinta sudah lamaBerkasih dan bermesra
Sedang enak membuai rasaPerpisahan tercipta
Mengapa sementaraCerahnya cinta kita
Mendung tiba tiada ku pinta
Gelapnya suasana

Walaupun hatiku
Amat berat melepasmu
Dan rintangan mendatang sayang
Terpaksa kuleraikan
Seandainya...
Kita harungi jua
Kelak punah semua sayang
Mimpi yang kau harapkan

Ku pasti kau kembali
Menyatu dua hati
Lebih elok cari pengganti
Tiada kau menyendiri
Tak guna disesalkan
Hakikat percintaan
Mungkin terpendam kenikmatan
Sebalik perpisahan...

Bercinta sudah lama
Berkasih dan bermesra
Sedang enak membuai rasa
Perpisahan tercipta
Mengapa sementara
Cerahnya cinta kita
Mendung tiba tiada ku pinta
Gelapnya suasana

Walaupun hatiku...
Amat berat melepasmu
Dan rintangan mendatang sayang
Terpaksa kuleraikan

2 comments:

Qaseh.Darwisy said...

ape da..Lin pulak yg ditanya..tanya la aku ni..mmg aku tak tahu..hehehh..kasi tepek itu gambar..hehehhh..

~H @ N i ~ said...

Qaseh:
haha..
keh3 sgt lawak mse tuh.. nanti aku cr gambonye n tepek kat cni yek..tunggu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails