Monday, March 2, 2009

~Strawberi oh strawberi~

Tibe2 tekak aku terasa nk mkn straberi lak.. (demand tol tekak aku ni.. xnk nye buah2an tempatan..ehee) sekali sekala xpe kn.. so aku pon layan kn jek..

last saturday aku saje jek jln2 g tesco pelentong..(nape lek aku suke naw g TESCO nie ek..) jln pnye2 jln aku pon tenampak la ade jual straberi.. eii xcited sungguh aku..terus belari capai straberi.. then aku pon trus ambik.. geram tgk mcm nk mkn la2 tu gak.. eii sungguh xbesopan.. (mcm org mengidam lak kn..ahakz).. buah die pon nmpk cam segar jek.. nak pegi cameron mcm dkt sgt le kan..so dpt yg kat TESCO pon jd lah

so balik2 sesmpinye aku kat umah trus cr buah nie n terus mkn.. b4 tu sempat gak aku snap gambo die.. emm ingat nk buat straberi coklat tp kat umah xde coklat lak.. so mkn gitu jek la.. ermm sodap taw.. msm2 mnis.. rse nye sgt fresh.. mcm baru pas petik.. segar dari ladang.. ehee..
layan gambo sajok lah ye kwn2..


buah straberi 200g pack only RM 3.90



Byk gak isinye.. lupe aku nk kira ade bp bijik dlm pack ni..


Rupa nye cantik.. rasenye pon nice2..

sungguh sodap dimakan begitu sajok..



auw. sempat lagik bposing .. (cik blog sgt teruja ni..ampun kan die..ahakz)
...Sekian sajok tok n3 ini..lalala

4 comments:

Qaseh.Darwisy said...

ohohhh..

RAKUS!

~H @ N i ~ said...

haha..
ini lah mahluk tuhan paling RAKUS..

Catz said...

wah...stoberi tu,,
siap tayang dlm mulot..smboiii..
terliur kita ni sis...

~H @ N i ~ said...

catz:

haha..sgr gedikz kn..stoberi tu de lagi nie.. jemput2..hee :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails