Thursday, April 2, 2009

Bergumbira di ayer terjun..lalaa part 2

After balik dr gunung ledang kami ke pekan tangkak pulak.. tujuan nye nk mkn cendol.. sedap taw cendol nie.. (uncle saye tlg promote nie taw.. next time kalu i dtg kne bg discoun okeh.. ni muka pelanggan setia cendol uncle taw..setiap balik kg aku akan pastikan aku mkn cendol kat situ okeh.. (betol3) sbb cendol die sedap..(bg pendapat aku lah) xcaye uouls try lah ble dtg / lalu kat tangkak.. kedai nye adalah stall kechik kat antara kedai2 kain kat pekan tangkak tu.. die kat deretan kedai kain n kedai buah depan stall cendol ade org jual apam balik..


lepas mkn cendol kami ke kedai kain berdekatan.. tujuan hnye meneman lin membeli sedikit kain untuk dijadi kan lace baju die.. tapi aku terembat sepasang kain pasang(camno tuh??) ish2 dasar xtahan godaan tol..ala aku beli kain yg murah sajok.. RM 25 hengget sajok.. lin beli agak banyak jugak.. xpe lah.. sekali sekala bershoping kn.. ala lg pon baju tu kite pakai..x membazir pon..hehe(saje nk sedap kn ati sendirik kan)


Dh siap beli kain lin nk hntar aku balik umah.. ondaway tu teringat lak mlm tu kat tangkak ade pasar mlm.. so pe lagi.. ke pasar malam lah kami..haha tujuan asal hanye nk mencari tudung.. sbb kat pasar mlm biase nye tudung2 nie agak murah jugak la..
tup2 impian hanye tinggal impian.. maksik2 yg jual tdg2 n pelbagai baju2 tu xsiap2 mkemas smpi dh boring kami mtunggu.. iyo lah kami dtg awal sangat.. die org x siap kemas lagi.. jadinye kami hanye beli kanan sajok..(makanan lg..) ish2 camno nk diet nie?? haha


siap merayap kat pasr mlm kmi pon pulag ke u,ah msing2 mse nie dh kol 6.30 ptg okeh.. sian lin kne hntr aku then hntr bido lak.. tinkiu li.. (eh lin bce ke blog aku nie??)

kepada sape2 yg xdpt joint kami sila lah jeles okeh.. sebab kami happy lamo dh x hang out sesaame cam zaman stdy dolu2.. syok.. next impian aku nk g pasar mlm Taman Maju kat seri iskandar Perak n pasar malam S7 shah alam.. (agak2 tecapai x impian nie ek???) de sape2 nk tlg bwk aku x?? lin ko rase tecapai x impian aku nie??haha lin pon fenin ble aku ckp kat die ri tuh.. haha




~Lin sedang menikmati cendol~



~Cendol kosong.. semua bahan2 lain sudah ilek..nie pon sib baik dpt rase~



~Family lin~



~Bdo n ibu lin~



~uncle yg jual cendol..~

2 comments:

Qaseh.Darwisy said...

gila pasar mlm btl ko nih...hahahaha...da x tepikir p.malam taman maju tuh..kalau yg s.alam boley la aku tlg bawakkan..hehehhh...


hanie,
dgn rasminya aku cakap aku jeles..

~H @ N i ~ said...

haha..
gile pasor mlm tol kn haku nie..tah la aku rse pasar mlm tuh ade nostalgia kot..haha

nine ko jeles eh..bagus..motif aku mmg nk jeleskn ko dh bejaya nmpknye..haha (gile jahat kn) ala nanti aku jak ko eh kite meronggeng

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails