Thursday, May 14, 2009

kenduri Kawen

Last weekand aku ke mana??
menghadiri jemputan perkahwinan kat BP..
ate jemputan wajib dihadiri jika tiada keuzuran kan..so pergi lah aku menghadirkan diri ini..haha
ape kah itu??


aku pergi adalah dengan menumpang org..(sgt tidak malu..) aku mmg xmalu.. tinkiu kak shida n husband kerana membenarkan aku menompang kereta mereka untuk pergi ke majlis itu.. hehe :)

ade peristiwa agak memalu kn jugak telah berlaku..(hanye org2 tertentu sahaja yg tau) ape kah itu?? alamak aku sgt lah malu n rase bersalah.. kepada tuan empunye kenderaan..huhu smpi skrg masih malu n besalah agi taw.. kak ampun kak..

Pasangan pengantin ini is our colleagues gak lah.. dieorg kenal pon mse msing2 mikuti 1 of aktiviti yg cmpny anjurkan.. mse tuh cmpny de wat aktiviti mendaki gunung ledang.. so mse nie r dieorg kenal2lan.. n tersangkut smpi kejinjang pelamin.. ahakz..kawen sudah mereka ini.. tuan tanah ni ble agi ek?? soalan cepu mas nie..keh3

antara gambo yg sempat aku snap.. gambo makanan aku xsempat snap coz smpi2 trus jek terjah makanan..(gila lapo ke hape ni??) nsik minyak die sgt sedap okeh(pade aku la)..siap ade ayam goreng agi..i like it.. ahak..ahak..

~selamat pengantin baru Mahadi n Ida~


~Rina kecik yg cute~

ape kah itu?? kak yus control ayu ke??hehe


~ Purple Lady of the day~hehe



comey nye...yg mne paling comel?? sila angkat kaki..hehe



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails