Thursday, June 25, 2009

aku semakin xtahan

bagai mane agak nye nk hadapi dugaan hidup nie ek??
mcm2 hal yg belaku dalam waktu terdekat nie..
ish2 poneng2
bebanan kerja agi..
kalu kerja manayak tapi hati senang ok agi..
ni??
aduii.. menci r.. aku xsuke kerja dalam suasana tertekan..
maksud aku tekanan dari org atas kite..
kalu kerja banayk aku xkisah if xde org yg nak meroyan bagai nie kan..
nie ikot mood die jek..
pe die ingat mood die jek r nk dikut kan
mood aku nie die xtau agi..
kalu susah2 aku blah jek lah..
notice 24 jam..
amek ko buat r semua kejadah nie..
baru ko tau betapa tinggi beban keroje yg ko hempok kan kat aku nie..

dh dekat 2 thn aku sabar ngn semua dugaan nie..
die maki..die mengamuk aku still berdiri menahan telinga mendengar segala bagai lemparan kata2 die pada aku..even pas tu aku menangis bagai kn..

bertahan nye aku dsini bukan aku dsebab kn aku suke tapi aku xde pilihan lain..
aku terpakse demand dlm cari keje..bukan ape uouls
aku kena kerja mencari rezeki..
nanti sape nk bg mak ayah aku duit??
sian dieorg..ayah aku sekarang dh xde byk sgt job..
lagi pon die dh tua.. xkuat lagi nk panjat2 umah org..
org pon banyak bg job pade tukang2 rumah yg muda2 belia..kederat mereka masih kuat kn..


emm pape pon kehidupan perlu dterus kn..
ape org buat kat aku..aku terima jek..
Biar lah Allah saja yg balas..
setiap yang baik itu dtg nye dr Allah s.w.t.. yg buruk2 semua nye dari diri ku sendirik..

kurang kn kontroversi..tingkatkn prestasi..layan..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails