Thursday, July 2, 2009

2 tahun di bumi Johor Bahru...lalala

Erm ari ni genap 2 tahun aku berada di bumi JB nan indah ini.. (indah ke??) hee
sayugia aku ingin mewarwar kn bahawa even aku anak jati johor tapi bumi JB amat lah asing bagi aku ye tawan2 sekalian.. rasenye before nie leh bilang ngn jari kot berape kali aku jejak kn kaki di bumi JB ni..ye lah aku xde sedara mara yg dok kat cni pon..agi pon mse tecik2 mne de mak n ayah aku bwk gi jalan jauh.. ate nye idak le teman merase berjalan2 sakan nie kn..hee

rase mcm baru jek aku d beri tahu aku kne transfer JB ni…
ingat agi mse 1st dpt tau kne transfer JB..aku cam nk benti keje jek..sbb aku rase cam tem aku xbiasekn..agi pon xpenah drive jln kt JB so agak scary kn..tapi bile dh berada dsinun..owh..bersyukur..sbb jem die x cam KL..hehe.. tu yg seronot..agi pon tem keje ngn umah dokek bonar..so leh bgn lmbat2kn..ahhaa

Mase bejalan dengan begitu pantas tanpa aku sedari…
upenye dh 2 tahun aku kat sinun..
kalu budak tecik pon dh pandai belari dh ni..
kalu girl siap dh pandai msk, mengemas kn..hee


Berape lame agi kah aku harus berada dsini???
Berape lame agi aku memaksa kn diri menjadi……
Berape lame agi harus aku mengharungi onak dan duri disini..
Berape lame agi aku nk mengharungi idop seorng diri dsini..terkontang kanting keseorangan..huwaaa….

Arrrrrrrr……………………..









Tolong…………help me….help me…….



Ini lah manusia…xpernah nak puas ngn ape yg die ade…oopppss.. ish2 pe r aku nie ek..
Ye sesungguh nye aku tetap bersyukur sbb aku masih boleh bernapas..(ape kah ini??) hee
Saye bersyukur dengan ape yg saye ade dan ape yg saye dapat tawan2 sekalian..wish me luck for what ever I do..chaiyok2..doa kn aku akan berjaya.. if dh bejaya akua akan war2 kan okeh..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails