Wednesday, July 22, 2009

buah hati ku

Uouls.. last week aku turun Kl.. saje melepak2 kn diri smbil lepak2 ngn my buddy kat sane..
rumah lin adalah menjadi tempat penginapan aku selama 4 hari 3 mln.. thanks lin

xctly tujuan utama aku turun kl nk menjenguk my new sweet heart...hee.. ayat kne kontroversi sikit..keh3
ingt dapat jumpe pagi.. tapi lin de programm lak.. die ade sukan.. so aku pon ikut die.. menyibuk kn diri pegi sukan org..hehe..xpe2 atlest aku leh knl2 org CKUB JKT KL kn..
petang after abis sukan aku ngn lin g berjumap ngn my sweet heart.. so sweet.. jenuh gak aku mencari2 die.. dan akhir nye kami bertemu..bertemuan kami adalah di plaza low yat KL.. gile ko dekat 2 jam gak la aku usha2 die.. last2 dia menjadi milik aku secara sah... gumbira nya hati bukan kepalang... pucuk dicipta ulam mendatang..eh btol ke ni ek?? belasah sajok.. hee
so hidup aku xsunyi agi.. my sweet heart akan sentiasa ada disisi aku.. kan cayang kn.. ;0 (sambil buat muka gedik)

uouls pikir sape my sweet heart tuh??? uouls jgn pikir lain ek.. sure uouls pikir yang tut..tut tu kn.. eii xsesuai taw..hee

aku sayang die sangat2...syukur die memenuhi semua ciri2 yg aku nak lah.. even die bukan pilihan pertama aku yang aku idam2kn selama ini..tapi.. xpe die tetap aku sayang.. atas dasar2 dan faktor2 sampingan lain maka die dpilih menjadi my sweet heart.. aku bersyukur aku dapat memiliki die akhirnya..pas nie banyak la mse akan aku luang kn bersama die.. semoga die terus menemani dan menyinari hidup ku.. yang sentisa menyokong aku tanpa rase jemu.. dan bosan..
uouls nk tayang ke muka die kat sini ek?? malu lah.. hee.. xpe lah khas buat all readers yg bce blog aku nie aku tayang ckit la ek.. so dengan ini buat pertama kali nye setelah die sah bergelar buah hati aku, aku tayang muka die kat uouls semua.. layaaannnnn...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.






SWEET HEART = LAPPY
~background tu pon my sweet heart jugak.. aku mmg poyo+gedik nk letak gambo mamat nie...~



~Close up muke sweet heart 2 aku~ sila jgn muntah kwn2


~aku try gune P1W1max.. sanagt memuaskn..+ laju.. bebaloi lah..~
~my sweet heart front elevation~


~beg die x lawoo~
hehe..dh puas ati.. ke ade yg sakit ati.. ampooon uouls.. saje jek nk wat kontroversi.. gurau2 manja gituh..


4 comments:

alifah@along said...

berapa rm harga buah hati u ni, hani....hehe...

~H @ N i ~ said...

Along:murah jek long..around RM 2.1K..hehe

ida adnan said...

hani,P1max tu ok tak..?
ruginye taiping belum muncul lagi bendalah tu...

~H @ N i ~ said...

ida:so far ok la ida, kat area umah nie line die ok.. laju.. better than celcom brdbnd..

so skrg bertenet sajok...lalala ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails