Sunday, July 26, 2009

Guy for men????

hoho...
amacam tajuk n3 aku kali ni de berbau lucah kah???
owh tidak.. eii aku x paham lah sekarng nie.. manusia sanggup lakukan ape saja demi duiit...$$$$$$$.. duit telah menguasai diri mereka..

demi duit maruh diri sanggup mereka gadai kn..
ish2..
xctly uouls aku nk cerita pg sabtu mse aku nk kuar umah tbe2 aku nmpk de byk kertas berterabur kat depan pintu umah aku..
biase r dieorg nie mmg suka la bg fliers kat pintu2 umah org kn.. so aku cam xpeduli la pe isi fliers tu.. cuma yg mcm hangin nye bersepah2 banyak sanagt..siap menutupi kasut aku (dieorg letak fliers tu kat atas susunan kasut2 aku.. so ms aku nk sarung kasut tu aku kuis(alih kn kertas2 tu guna kaki ye uouls) smbil nk bce la pe yg diorg bg kn .. huhu sanagt lah terkejut uouls de ke dieorg pegi iklan kan pkhidmatan seks for those men yg suka pada guy.. siap bgtau yg dieorg ade 2 couples of guy available every night at level xx umah dieorg la kot.. sih2 sungguh memalu kn.. aku xsure r pe bangsa guy tu.. dr name yg die bg cm chiness but tu xtau la kn kot2 dieorg bg name glamour ke kn.. then siap bg id utk chat ngn dieorg agi.. huhu.. gila seks kah..

takut lak aku dok sini.. dh la blok aku nie ramai GRO n mak ayam.. adieii.. kalu nk tgk dieorg kuar kat lobby mlm2 area kol 12 mlm++ or pagi2 b4 subuh tuh.. jumpe r dieorg.. dressing maut.. maut pun xdressing cam tuh taw.. wangi mcm mandi perfium.. hee

pe la nk jadi ngn dunia skrg ni kan.. dunia akhir zaman gak nyee ek.. nauzubillah... sedar lah wahai umat manusia sekalian.. selamat ber amal.. (peringatan untuk diri sendirik...)



~Ini lah fliers nye uouls.. name n contact no die tpakse d hilangkn.. xmo menyumbang mengiklan kn kegiatan dieorg~ kasut sape la gak nye tuh..bsepah2

3 comments:

CATZ said...

ni kat kawasan perumahan you ke?
wow..org semakin terbuka bab2 mcm ni..
tanda negara makin maju ke?
dasat ye..berani sungguh mereka ni..
nampaknya sikap keterbukaan membawa kepada lebih banyak gejala sosial yang extreme.
apa nak jadi akhir zaman ni kan....

~H @ N i ~ said...

catz: ha'a kat kaw perumahan kite,
ye lah terlalu terbuka..sampai takut plak kite
antara tanda2 akhir zaman la ni..
manusia sudah tidak ade segan silu nye menggadai kn maruh diri..subhanallah..

~H @ N i ~ said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails