Wednesday, July 29, 2009

macam2

Lately nie aku rase area tem aku tgl ni cam dah x bape nk selamat jek..
scary semacam jek.. xtau la knape.. Security pun macam x berapa nk strick sgt.. aku rase pihak management dh tukar security baru kot. before ni all security die mix la de org tempatan and some mat2 indon.. but skrg nie semua security die adalah org indon & india yg dtg dr negara india.. yang takut nie dieorg nie mcm x berapa nk sihat.. lalok semacam jek..(eii jahat aku buruk sangka ngn org kn) tapi dari pandangan aku dieorg nie cam mls buat keje.. asyik ddk jek kat post guard tuh.. xde nye nk round2 kwsn sekitar pun.. ape dh jadi pon dieorg xtau.. but guard dulu dieorg akan round atleast 1 hour sekali..

ermm ptg td aku balik keje aku nmpk ramai org2 dok belegar2 kat area parking.. mcm gengster tunggu magsa.. (semua nye india) aduii scary abis aku.. xtau la pe dieorg buat.. then pandang2 atas umah dengan muka ketat die kn.. adoiii.. bertambah aku confius & takot..

mse aku nk naik lif lak tbe2 aku de nmpak 2 indian guy dok gelak2 dr parking motor.. 1 dr mereka jln terhoyong hayang.. smbil gelak2.. then yg sorg agi terus peluk die n pegang die n seret bwk die jln menuju ke lift. aku nmpk die org terus pucat lesi.. scary ko.. x kn aku nk nek 1 lift ngn dieorg.. kang kalu die buat pape kat aku..adoii.. simpang la malaikat 44.. nauzubillah..aku rase that guy mabok kot.. gile r die org nie..then aku cepat2 pusing belakang n terus pura2 nk g letter box. pada hal aku nk mengelak dr terjumpa dieorg.. then terus aku naik umah guna tangga.. sib baik umah aku tinggkat 2 jek..smpi depan pintu cepat2 bukak pintu..siap mengigil bagai kn.. mcm nmpk hantu lakz.bukan pe uouls aku tkt kalu2 dieorg tu de kat blkg aku ke kn..aku tkt2 dieorg tu neighbor aku ke..

xctly neighbor aku ni indian guy.. dieorg baru jek pindah msk umah tuh,ramai gle uouls dok dlm umah tu.. cam sardin dh aku tgk.. dh r dieorg nie stail suka buat ikut suka ati depa jek kn.. suka nau bukak pintu luas2 pasang lagu kuat2.. pastu ble weekand cam buat pesta.. panggil segala mak nenek kaum die kn.. huu sgt la scary+ sakit ati.. amat tidak menghormati jiran tetangga.. aku rase dieorg nie dtg dari pelusuk hutan mane tah gak nye ek.. xtau hidup bermasyarakat kot.. b4 nie umah tu cina yg ddk. uncle and auntie.. ok jek dieorg.. siap die leh kate aku nie nmpk
cam pegawai POLIS.. haha lawak lah uncle tuh..

cam ne lah nak merialisasikn impian PM kite 1 MALAYSIA kn.. kalu cam tu lah sikap depa.. langsung x respect org lain..

k lah uouls merepek meraban lakz aku d mlm hari ni kn..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails