Thursday, August 20, 2009

~A w a y ~

Pengumuman...pengumuman..
ceewah.. bajet ade org nk dgr kunun..hik..hik..

xkira nk war2 kan jugak..
hari ni ngn esok aku adalah bercuti dr melakukan kerja2 di office.. sila jeles..keh3
nie gigih aku update pg2 buta.. pas solat subuh mate dh x mo tdo lak.. kalu time keje mak aii mata ni cam ssh sgt la nk bukak kn.. time x keje cani lah..hik..hik..

kang kol 10 aku nk g ambik kete..huh.. lega rase.. penantian ku selama ini telah berakhir..semalam org PERODUA tu kate leh ambik la, sebenarnye kete aku dh lame siap tapi die x dpt claim dr insuran lagi so x leh nk realease kn agi.. but semalam aku buat cerita sedih ngn ogr tuh terus die kate ok lah die bg aku ambik dulu b4 insurans approved. hik..hik..
SYUKUR ALHAMDULILLAH....anda bila lagi..eh melalut lak.

pas ambik kete kang nk g servise dulu.. dh time die kena services.. nampak nye kopak r aku bulan nie.. smlm gak org perodua tu bgtau aku yg bateri kete aku dh 'kong'. die tanye nk tukar ke x. off coz la aku kate nk.. kang x pasal2 mati tengah2 jalan naya aku.. tanye2 die bape die kate around rm 190.. aku siap mintak discount..hik..hik.. pastu die kate kalu nk tukar die leh dpt kn ikut harga supplier dr kontraktor die rm 120 jew.. dengan laju sambil agak xcited aku setuju ngn harga tu.. beza rm 70 tu uouls.. sape x mau kn..

bile semua urusan2 nie selesai aku nk pulang ke kg halaman.. lame x balik ni..sgt teruja mahu pulang jumpe keluarga ku..lalala..

sehingga ketemu lagi.. selamat bercuti pada sape2 yg bercuti jugak.. yg keje selamat berkeja.. ;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails