Tuesday, October 6, 2009

Riang Ria Raya~weekand yg sendat & padat

Last weekend adalah hari yg sanagt sendat dan padat..dr pg smpi ke malam sakan beraya..hehe

ri sabtu tu lebey kurang 7 buah rumah aku redah..sib baik dapat control diri..kalu x, bertambah2 le keboolatan diri ku ini ..hik3

pagi2 hari aku dh bangun dr pembaringan, menyediakn ape yg patut, officemate nk dtg beraya..atanye umah bujang semua x semenggah..jadi siap kn la ape yg patut kn..prepare2 itu ini biar nmpk bergaya..(ha?? begaya..ape kes??) biar nampak sedap mata memandang..

around kol 11 camtu dioerng sampai..totet..pot pet.. dlm kol 12.30 gitu gerak g next house kat area kg melayu.. then after zohor dlm kol 2 ke rumah area2 taman daya, 3 buah umah kami serang..dan semua nye menghidang kn makanan yg sangat sodap sehingga tahap menjilat ibu jari kaki.. punya lah sedap.. xrase rugi woo

mase ptg ni ujan uouls..aduii dh kenyang2 nie kalu dpt bantal alangkah bahgia nye cik temah oii..tapi demi kawan2, ziarah menziarahi, kunjung mengunjung tu dh sebati dlm jiwa kami maka dalam ujan pon kami sakan beraya..(cewaahh statment xley blh kn)

rombongan cik temah nie disertai oleh office mate yg rata2 dh punya keluarga n anak2, yg single, available dan ayu2 belaka ni de dlm 2, 3 org gitu temasuk cik temah la yek (siap promote agi..ish2). so kira nye nie dh mcm hari keluarga dh..riuh rendah dibuatnye.. mcm2 ragam..masing2 dengan keletah yg tersendiri.. gamat suasana..pendek kate sape yg xtahan fengsan le nk layan..but 4 me lumrah alam.. budak2 mmg cenggitu..dieorg xtau ape ibu bapa lah yg mencorak kn mereka..sama ada baik mahu pon sebalik nye(eh ade ke mak bapak nk die ank jd jahat?xde kot perompak pon nk ank die jadi baik..right?)


Rombongan cik temah berakhir di puteri wangsa, mse nie dh around kol 6 lebey.. ujan still membasahi bumi JB maka nye jalan2 agak jem ketika itu, mujur lah ade yg tau jalan2 altenative..after magrib baru gerak pulang, lepas hantar passanger aku ke rumah masing2 aku pon pulang lah..

and on da way tu aku dpt msg dr cikpid, die dh smpi umah noma. die tanye aku jadik x dtg open house noma.. aku sebenarnye ala2 penat+loteh tapi aku mmg nk sangat jumpe diorg.. tambah2 agi nk jumpe jejaka poojaan aku dak tecit AFIEQ NAJMIE..hik3

aku pe lagi, laju jek reply kate ok2 aku on way nie..ngn baju yg dr tengah hari td aku terjah jek gi umah noma.rase cam wangi ajek agi..ferasan okeh..nk singgah tukar pe yg ptt cam dh xsompat jek, ms tu pon dh kol 9++.. so bedesup jek la aku g umah noma. gamble jek aku g sane, xtau sebenarnye but aku redah jek bdasar kn kate tunjuk arah yg noma bg die kate kne lalu kipmart n jumpe surau, so aku pon redah jek la..terus jumpa ms nk cari blog umah noma nie agak lawak sikit.. nanti aku cerita di next n3 yek.. khas untuk open house noma..hik3

layan lah gambar2 dibawah..



~ wif aisyah~
~Wif amani~dak tecit nie pon geram nk gomol die.. ;)
~afieq n mama die~


~ jejaka poojaan hati ku-afieq~

2 comments:

..::daria::.. said...

hehehe..
sian ko hani..penat2 pun ko dtg jugak umah aku..tacingg..uhuhuhu..eniweii..mekasih hani sudi meriahkan mkn2 di umah aku hari tu..:)

Cikpid said...

hahahaha..gmbr mama Afieq tu..mcm kepochi gile..ape laa yg die merapik tu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails