Monday, November 9, 2009

kemunculan cik jerawat

Alahai tbe2 cik jerawat telah muncul secara besar besaran.. aduii sakit bangat sih..
saje nk manja2 ngn aku la tuh..haha

aku bukan bleh asal nampak jek cik jerawat nk muncul siang2 aku dh picit2 die.. gatal sangat jari ni..xleh la cik jerawat nk tumpang bertapa kejap.. xde nye aku bg die chance, mmg gile dengki xmo die singgah langsung pon, biar lah sakit mne pon tetap akan ku usir die jauh2, akibat nye luka2 la muka, sib baik kesan die cepat jek ilang..hehe


jadi uouls sememang nye cik jerawat selalu jek betepek kat muka aku nie, jgn lak uouls ingt die x penah muncul pun yek..nie mse taip n3 nie aku dh bejaya memicit die menjadi kecil sikit. sakit bukan main luar biasa rase nye, jerawat stone gak nye yg muncul kali ni..keras semacam jek..aduii..


~cobaan mengcove cik jerawat~
~cobaan memperlihatkn cik jerawat~
~close up cik jerawat~


ini adalah n3 yg merapu sajek..hehe..papai =)

3 comments:

zella said...

sgt menci kalau jerawat dtg tau...

igt nak test product mcm sendayu tinggi or others...

tp berkesan ker??

zella said...

sgt menci kalau jerawat dtg tau...

igt nak test product mcm sendayu tinggi or others...

tp berkesan ker??

~H @ N i ~ said...

Zella: itu lah zella lagi kite menci lagi la die sibuk nk bertandang..

Depend kulit gak kot, ade yg sesuai ok jek ade tu pakai xde bkesan lak..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails