Wednesday, November 4, 2009

Di Tag~

saya telah di tag oleh cik puan bunga yg hot ~

tag paling simple,tag ini bertajuk "saya sedang" senaraikan 8:

SAYA SEDANG :

--> Tongkat dagu sambil bace blog,jenguk2 pesbuk dan jugak berYM

SAYA SEDANG :

--> pikir ble nk mandi ni?

SAYA SEDANG :

--> Mtaip tag ini sambil tertanye2 kenapa die nk 8 jek??(ayat xtahan)

SAYA SEDANG :

--> Kelaparan..

SAYA SEDANG :

--> Berkira2 nk mandi dulu or nk mkn dulu

SAYA SEDANG :

--> Rindukn masakan emak saye

SAYA SEDANG :

--> Pikir nk mkn ape skrg ni..(gile asyik pikir mkn jek)

SAYA SEDANG :

--> Menrindui seseorang yg sye mimpi beliau mlm td..haha(ini sy tipu jek)

DI UMUM KN 8 ORANG YG BERTUAH MENDAPAT TAG INI ADALAH:

CIKPID

WAWA SENGKUANG

NOMA

ALONG

NINE QASEH

MAMA RAYYAN

CINTA CUKULET

SAPE2 YG NK BUAT..


4 comments:

Anonymous said...

hani bunny! ni la haaa br aku jumpe blog ko..ni pun sbb tgk cikpid nyer new entry..tq pid..dgn ini bole la b'tmbh bahan bacaan aku..(laa ni tiap2 hari aku dok bc blog2 org) best!..
-leh release otak + update psl k'kwn + dpt ilmu gak kekdg..

p/s: masih kekal fahrin ko yg punyer..krn scha pun xmampu saingi ko..hehehe aku sokong ko hani.. dulu kini n soon..

~amoi

~H @ N i ~ said...

amoi..selamat menerjah blog gue..hehe

fahrin tetap di hati dulu kini n selamanye..aku ingat nk pinang jek die nie, ko bley jadi wakil aku x??hehe

Cikpid said...

hahaha..sama2 amoi..

x pasal2 aku kene tag ni

..::daria::.. said...

cik hanie..
sy sdg bertungkus lumus kelentong wat tag ko..:D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails