Tuesday, January 5, 2010

canteq itu menawan ke?




Wah tetiba feeling nk jd cam gambo diatas.. nie adalah salah dua azam aku..muuaahhhaa
yang canteq tu menawan kalbu kn??

yang chanteq selalu je jadi tarikan, tapi chanteq fizikal x kekal lame. bak kata org muka yg chanteq x kekal lama, dh tua nanti bekedut disana sini jugak (lain la kalo ko pakai susuk) isshh no..no..no.. sila jauhi..x elok untuk kesihatan..hehe


ermmm cite pasal susuk..ilmu chanteq nie.. buat aku seriau sebenar nya, korang penah x jumpa org yg ambik ilmu2 nie??aku penah.. OMG sanagt scary tiap kali jumpa.. huhu meremang bulu roma aku. org yg ambik ilmu2 nie kata nya sanggup buat apa saja demi nk menguat kn ilmu die. sanggup membunuh sesama sendiri. even keluarga sendiri pon die sanggup musnah kn. Ilmu syaitan mmg lah itu jadi nya.. nauzubillah..



~Repekan oleh:H@ni~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails