Wednesday, January 13, 2010

Sukar di mengerti kn (*_*)

Setelah apa yg terjadi buat aku rase betul jugak kata kau LIYANA JASMAY dalam lagu die tuh.. "hey..hey.. aku x percaya cinta.."

Cinta itu membunuh ku?? betol ke ek?? mungkin jugak lah.. tbe2 feeling cintan2 pulok.. apakah???

eh jgn kata aku sedang bercintan cintun okeh.. cuma feeling2 bercinta ngn my beloved muuaahaah2 jew..hahahaha dh gila ke hape aku ni???

sebenar nye mata dh ngantuk tapi aku baru tekedek2 nk taip n3 untuk mlm nie, dari tadi dok blog walking sesado dh mlm baru sebok nk mengupdate walaupon mata dh kuyu macam ikan puyu...hahahaha (bajet nk jd blogger tegar lah tuh.. nk glamer, konon rajin update..semua tu lakonan semata2...)

ermm saje nk mempanjang jelar kn n3 ini sehingga mencecah ke lantai...

Aku Tak Percaya Cinta - Liyana Jasmay

Hey hey hey hey
Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya C I N T A

Namaku tak perlu disebutkan
dari suara pasti kau kenalku
rupaku tak payah dibayangkan
memang kau tak rugi bertemuku

Ku selalu lihat dari jauh
kutahu kaupun rasa sesuatu
bila kau perlu diriku tiada
biar menjadi misteri hidupmu

Aku tak pernah fikirkan cinta
sekadar mengusik kamu
biarlah cinta yang datang padaku
aku tak percaya

Aku tahu kau ingin bercinta
janganlah cepat jatuh cinta
berkawan dahulu baru ceritanya sempurna

Hey hey hey hey

Memang benar kau jadi rebutan
ramai gadis yang terpikat denganmu
tapi aku beza dari semua
bukan aku menjual mahal

Kerana ku cukup semua
hanya tiada hmmm teman lelaki
sekadar sekadar cuci mata
melihat lelaki seperti kamu

Aku tak pernah fikirkan cinta
sekadar mengusik kamu
biarlah cinta yang datang padaku
aku tak percaya

Aku tahu kau ingin bercinta
janganlah cepat jatuh cinta
berkawan dahulu baru ceritanya sempurna

Hey hey hey hey
Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya C I N T A

Baru semalam aku bermimpi bertemu kamu
Peliknya rasa lantas kutersedar
Aku tak percaya







~peace.. luv u muuaahh2 (sila muntah) (*_*)


Nota tumit kaki: ada jugak aku kena saman nie kang dok menjilok gambo mamat nie dlm FB die..maap yek incik FAHRIN ku...


~Repekan oleh:H@ni~

2 comments:

wawan said...

FAHRIN HENSEM!

tu ja yg mampu nak kata..hehehe

~H @ N i ~ said...

hehe.. die dh buat ai JATUH tegolek suka sama die..hahaha
(+_+)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails