Wednesday, February 3, 2010

Need Go HOLIDAY..mahu hilangkan kekusutan..




Sedang merancang untuk merehat kepala dari segala kekusutan..
sedang mencari2 tempat untuk menenangkn hati yang lara..
sedang berkira2 untuk lari dari masalah ini..


sejauh mana pun aku berlari belum tentu ia nye akan selesai..
selama mana pun aku menyorok kn diri belum tentu terlerainya segala kekusutan..


yang pasti aku ada 5 hari cuti yang harus aku clearkn before march ini..
so ape harus aku buat ketika diri sedang bercuti-cutian??

mahu bercuti-cuti malaysia atau hanya tergolek2 di rumah sambil layan DVD..makan2..sampai fengsan..
atau pun sekadar tido sepanjang hari??any idea??


Nota tumit kaki: Mahu percutian yg di taja pulak..ada yg baik hati nk sponser saya??

~Repekan oleh:H@ni~

6 comments:

zella said...

bercuti kat umah je...
baik masak2...
pastu mkn2...
pastu golek2...
then tgk tv....
syok oooo....

alifah@along said...

hani...percutian mmg menyeronokkan..mai sini...kitaorg sponsor tmpt tinggal..hehhee...mai la KL, kotaraya metropolitan ini..hahhaa

wawa said...

oohhh..so swit..gamba i pon ade disamping bF genit ku sayam..hehehe

~H @ N i ~ said...

Zella: Ermm ok gak idea tuh..den nie kalu dh masak2 harus lah melantak bagai nk rak.. kantoi la diet2 nie..hahaha

~H @ N i ~ said...

Along: Wah best good idea olso, pastu leh main masak2 kat umah along kn.. eh makan pon di taja kn long??hahaha

~H @ N i ~ said...

Wawa:hehe.. gamba tu sebagai penghias n3 kali ni.. rase sweet jek gambo kita be 3 tuh.. xtau lah u yg sweet or BF genit encem yg sweet or ai yg sweet.. yg pasti combination kita mmg sweet..hehehe

wawa kamu pnh gi pulau jerjak x??kat penang mana area yg best eh??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails