Monday, February 22, 2010

PERLU KE SAYA TUNGGU DIA??

Saat nie saya feel so SAD, bila orang tanye saya susah nk describe..
rase macam x teluah pulak..
malam nie memang MOOD saya hilang, melayang-layang macam kertas terbang melayang
ketika menaip n3 ini air jernih xputus-putus mengalir..saya rasa sedih sangat
dah lama sangat kot saya pendam rasa ini atau pon saya nie memang GEMBENG (kuat nanges)

Entah la saya pon tak tahu..


Bila saya cuba lupa kan dia
masa tu lah dia akan datang
masa tu lah dia akan dekat dengan saya
lalu hati saya cair semula


Sejauh mana pun saya campak dia
Pasti akan saya kutip semula
menyampah mana pun saya dengan dia
cukup lah 1 ayat
pasti hati saya lembut semula
itu yang buat saya pelik.. adakah ini yang dinama kn TAKDIR buat saya???


Muncul bila dia mahu..
Datang bila dia rasa perlu..
Perlukah saya tunggu dia??


~Repekan oleh:H@ni~

4 comments:

zella said...

hani..nape ni??

smiley said...

uhhh....sakit betul perasaan tuh..

awk yakin die akan balik kat awk ke? kalo yakin...tunggulah..kalo tak..hurmmm...tak boleh nak kata...memang seksa utk lupakannye...

semoga awk tabah harungi sgala ujian~~

regards,
Triplesmiley

~H @ N i ~ said...

Zella: Ermm xtau la nk bgtau cane zella, feel so SAD. Tetiba rase yg rindu sangat kat some 1. some 1 yg selalu soh kita tunggu dia, mintak kita setia kat dia but die bukan selalu ada disisi.. means akan muncul bila dia nk muncul.

He is workaholics.kata nye demi ms depan jugak..duno lah zella nk tunggu die ke x.. semua kita serah kn pd takdir.. so that y i feel so SAD, mcm kita yang hegeh2..SOB..SOB..SOB..

~H @ N i ~ said...

Smiles: Sangat sakit.. rase dh tak tertanggung dh, konon malas nk pikir mahu saja lepas kn dia.. tapi saat kita nk lepas kn ms tu lah dia dtg.. masaalha hati nie cepat sanagt cair.. senang sgt di pujuk oleh dia..

kita pon x sure awk, mmg susah nk lupa kan tapi kalu dh takdir kata dia bukan milik kita.. kn juga menerima seadanya..


Nway, thanks 4 reading my blog, drop ur comment & singgah2 di sini.. i will singgah ur blog n link u too..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails