Sunday, April 18, 2010

ada2 je la kamu ni...



Cubaan menghappy kan diri
saya dah penat menanges
dah bengkak mata..
sekarang saya mahu bawak diri
pegi menenag kn hati.. menggembira kan diri sendiri.. kalau bukan diri sendiri yang buat sapa lagi yg nk tolong buat.. ye dak??



ok2 papai.. sorry n3 kali ni penuh dengan emosi.. maap kan saya jika uouls rase muak dah bosan..sehingga ketemua lagi , itu pun seandai nya saya diizin kan untuk terus menulis disini..mana tau tetiba tangan saya kudung ke hape ke kan..sory sekali lagi.. mintak maap banyak2




dah2 saya nak bawak diri..dah tengah hari ni.. satu keje pon x buat lagi (*_*)



~Repekan oleh:H@ni~

2 comments:

sI tEDI said...

kalau kita sendiri tak happykan diri kita sapa lagi lah yg nak happykan

zella y said...

nape sedih2 ni hani??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails