Thursday, April 8, 2010

Rasa SAYANG-SAYANG hey

.: Incik Senyum bersama anak2 beliau :.

RISAU + Gunda Gulana + SEDIH, bergabung menjadi satu.. ya itu yang sedang saya rasa kan.. Orang mungkin boleh kita tipu tapi diri sendiri, perasaan sendiri, kita tak leh nak tipu..


Jangan di tanya kenapa saya ada rasa itu sebab saya sendiri tak tahu macam mana ia wujud dan kenapa ia wujud. Tapi yang pasti ada sesuatu RASA yang sedang menjalar dalam diri saya.

Ku harap kan panas hingga ke petang rupa nya gerimis di tegah hari..ku harap kan sinar matahari dapat menerangi kegelapan rupanya mendung datang bertandang.. Adakah ini yang di nama kan DUGAAN?. Apa pun yang terjadi saya tetap REDHA sebab saya percaya ALLAH tak akan jadi kan sesuatu itu SIA-SIA, setiap yang berlaku pasti terselit hikmah di sebalik nya. YES I believe it.. I believe I can fly..(tetiba melalut pulak)


Hanya doa yang dapat saya hulurkan disaat ini. Dengan harapan agar tuhan makbul kan permintaan saya.


Nota Tumit Kaki:Kamu..Get Well Soon..Sila Kuat semangat sebab saya dh tambah kan rasa itu..wink3~

~Repekan oleh:H@ni~

2 comments:

Jajahan Hanie senyum said...

Saya mintak maaf jika kata2 saya ada menyinggung perasaan sesapa..saya tak de maksud apa2 pun, mungkin saya terlalu emosinal..saya akui itu kelemahan saya..

INDRA QIRANA said...

senyum lah selalu...terapi untuk akal dan emosi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails