Sunday, June 27, 2010

Bila ROH memasak menjelma

Ini lah jadi nye kalu semangat memasak datang menjelma... last week adalah hari masak memasak..gigih saya gi beli barang2 basah stok senminggu..
Ala dulu2 masa duduk reramai memang saya rajin..eh bukan rajin tapi suka memasak.. cume bile dh tinggal sorang2 nie langsung malas nak masak plus makan sorang-sorang kan lagi la xdek feel..

Saya mmg suka masak walaupun xpandai mana pun..masa zaman2 study lagi tugas saya adalah menjadi tukang masak..haha..statement xbley blah tol ni...hik3.. sedap ke tak tu kena tanya mereka2 yang penah rasa la..hehe..eh saya pernah masuk majalah mase zaman study dulu taw.. dalam majalah RASA dalam sekmen si bujang memasak..alamak gambar bukti xdek la pulak.. ti saya korek2 kat kampung kot ade majalah tu ke kang ek..


layan la gambar2 saya main masak2.. resepi adalah mengikut suke2 ati..konon nak modify bagi jadi healthy food.. xtau la health ke idok..keh3


Wholemeal spagety mee sup wif alot of vege & tofu + udang




Colorful of Spagety

Nota tumit kaki: Seronok jugak main masak2 ni ek.. (^_^)

~Repekan oleh:H@ni~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails