Thursday, July 29, 2010

PENANG here i COME..[Part One]

Catatan seorang pengembara ditanah air sendiri...ceewaah pengembara kau..ceett pengembara ke pengembala ni??hehe (*_*)

Catatan bermula dengan aktiviti di petang hari sekitar pukul 4.30 petang.. masa nie baru bangun.. Naseb baik tejaga kalau tak makna nye ke gaung la impian nak menikmati angin petang kat batu feringgi ni..ehem2 kepada yang terlibat sila ucap terima kasih sebab saya yang tesedar dulu petang tu.. kalau tak.. tak bermakna la cuti anda..hehe


Sepetang cik senyum di pantai batu feringgi.. konon xmo mandi so x de la bawak2 baju spare ke hape.. sekalik tengok pantai die.. wow..rugi nya.. serius chanteq..pastu terus teruja rase nak berenag2..lalu saya main2 air nak bagi hilang kan rase terkilan ituh.. Tengok tersengeh cik senyum macam kerang busuk..lam hati rasa sungguh kesal..hik3..

Cik senyum sempat skodeng orang mandi..tetttt..kantoi..tu lah orang gi pantai nak mandi manda..sape suruh tak bawak baju spare..so uouls len kali kalu pegi batu feringgi beach jangan lupa bawak baju sapre supaya boleh menikmati pantai nye yang super best tu yek..eh nie yang rase macam nak pegi lagi ni..eheemmm ade orang nak bawak saya tak?? (*__*)


Sambil menikmati angin petang di batu feringgi uouls boleh jugak menikmati Laksa Penang kat tepi pantai.. ada beberapa stall jual macam2 makanna kat sepanjang jalan kat batu feringgi tu..bagi saya rasa die so.so sajok sebab saya masak lagi sedap..haha gile ferasaan ini olang.. (*_*)

Will be continue...maybe after saya pulang dari my next cuti2 mesia la yek.. jgn jeles..lalalalala

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails