Sunday, August 22, 2010

HARAPAN RAMADHAN

~Gambar sekadar Hiasan..Mentry baju raya sebenarnya..hehe~


Ku mengharap kan Ramadhan kali ini sempurna..
Ku harap segala amalan ku diterima yang maha Esa
Ku harap kan Ramadhan kali ini bukan lah yang terakhir buat ku
Kerna masih terasa belum cukup amalan untuk dibawa di hari perhitungan nanti..

Ramadhan bulan penuh rahmat
akan aku rebut segala peluang yang ada takut2 ini lah ramadhan terakhir buat ku
Ajal maut.. Jodoh pertemuan ditangan tuhan
kita hanya mampu merancang tapi tuhan yang menentukan..

Segala apa yang berlaku ada hikmah tersendiri
Kita hamba yang kerdil ini hanya mampu merancang
Mungkin hari ini kita bahgia..esok lusa kebahgian kita diragut dan ditarik
Mungkin tahun ini kita gembira..tahun hadapan kita berduka
Sapa tahu..


Belajar lah menerima kenyataan
Belajar lah menerima ketentuan
Agar bila sesuatu terjadi kita sudah siap sedia
Kita sudah boleh menerima nya sebagai Qada' dan Qadar dari NYA..


Semoga saya diberi kekuatan untuk menempuh apa sahaja kemungkinan yang berlaku terhadap diri sendiri.. kuharapkan bahagia yang di cari2 selama ini akan kekal hingga hujung nyawa..Apa pun yang bakal berlaku kepada mu TUHAN aku berserah kerana KAU maha mengetahui apa yang terbaik buat diri ku..

Nota tumit kaki~Mintak maap bebanyak..mood Cik senyum terganggu sedikit..harap akan pulih sepenuh nya dalam waktu tersingkat.Doa kan yek

~Repekan oleh:H@ni~

6 comments:

zella y said...

nape hanie??

mood kite pon xbrape nak ok skrg ni huhuhu...

p/s: wah...tyg bj raya ka?? hehhehe

~H @ N i ~ said...

Zella~Tah la zella dugaan di bulan ramadhan agak nya..Harap sinar nya terus menyinari hidup ini..[ceewah ayat tak boleh tahan ni]

syuuiiip diam2 nanti ada org jeles tgk baju raya kita pulak..hik2

Zella Semoga kita sama2 mendapat rahmat dan berbahagia selalu ;)

NoVemBerLaDy said...

jom melakukan tygn baju..
hahahah kesengalan japs...
pose pun x habeh lagi..
hikhikhik.. ;)

Cik Adek Manes said...

wahh ! smngt beraya..

cunz baju.. ;]

~H @ N i ~ said...

November Lady~ Jom2..siap catwalk nak..hehehe.. eh2 tapi ai gumuk bam2..hudus.. lain la kamu, zella ngn cik adek manes einaz tuh..every the shanteq.. tegoda ai.. ;)

~H @ N i ~ said...

Cik adek manes~Semangat giler nie sebab dulu xpenah dapat nak beli baju ready made semua pun kena tempah..tapi tahun nie dah boleh dah..auw2 suke nye..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails