Wednesday, December 1, 2010

Sesi berdatim (*_*)

20 10 10 hari tu saya datim bersama boyperen cumel saya.. Gumbira berjumpa dia.. sudah macam-macam aksi yang beliau tunjuk kan.. makin ensem pulak tu..terus cair saya di buat nya..lagi la ngan senyuman die yang menawan kalbu tuh..huh..geram rase nak colek jek beliau bawak balik JB..baru puas ati..tapi apa kan daya demi mengambil hati omak mertua den terpaksa melupakan hasrat tersebut.. hehe [kang melopeh langsung tak dapat peluang nak datim ngan buah hati saya lagi nanti]


Oleh sebab masa yang terlalu suntuk sebab saya ada datim yang lain..hehe..[ehemmm] jadik datim sekejap2 jek..itu pun nasib la omak mertua angkat mahu bawak saya berdatim bersama si buah hati saya ini ..walaupun di malam hari..kalu tidak makan ati berulam jantung jek la saya...hehe...[tinkiu secara banyak2 wahai omak mertua angkat saya pn bido]


okeh mari cuci mata lihat buat hati pengerang jantung saya...jangan cuba-cuba main mata atau berdatim bersama tanpa ijin saya..nanti saya jeles..harap maklum..[macam lah die punya anak kan..ferasan]


gambar bersama xdek pulak..semua dalam phone cap kipas angin..jadik tak boleh nak tayang kat sini..

eh lupa nak bg tau nama bofperen saya AFIQ ZAKWAN BIN AIDI SUFIAN [anak tokey restoran Doli]





okeh hilang sikit rindu saya pada beliau..hehe [jangan marah mahupun jeles] (*_____*)

nota tumit kaki~eh rindu kamu juga ;)

~Repekan oleh:H@ni~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails