Monday, January 31, 2011

Asal Jalan-Jalan mesti cari makan..tapi tak jalan pun nak makan jugak.. (*_*)

Last week saya adalah mengoutsastion kan diri ke bumi KUALA LUMPUR senyuman mu..aceeh nak menyayi xsesudah.. motif dan tujuan pegi KL adalah penuh misi okeh..


Saya gerak2 khas Dari JB ke KL seawal pagi kol 7.30 pagi dah atas jalan raya okeh[awal la sangat kan].. Plan memula nak nek bas.. tapi ade sebab2 lain lalu saya merajinkan diri drift eh silap drive.. Dalam kol 10.20 camtu saya dah sampai.. sib baik jalan smooth jek.. kalu tidak mahu saya jadik huck meroh atas highway tu nanti..Rumah yang menjadi magsa tumpangan saya kali ini adalah rumah cik Fadzlin kita.. Thanks yek lin..lenkali aku datang lagik..hehe

aktiviti sabtu kami adalah sangat memberangsangkan.. kemana kami pegi??? sila rujuk gambo di bawah


Mana agak2 nya tempat yang cenggini rope nya??


Mabeles wa cakap looo.. rase nak tapau pembuat kek nie bawak balik..senang haku bile terasa nak makan kang..hahaha

Ni bukan makan lagi dah nie.. kira tahap melantak..hehehe[eh bukan aku yg makan eh..hahahaha]
Ha ni lah sebab utama aku ajak cik fadzlin datang sini, sebab sudah lame gilak saya mengidam mahu makan meat ball nie.. walau pun dapat makan tapi saya masih rasa keciwa sebab fries die tukar pada kentang robos.. so rase & feel sudah lari.. ;(
saya rasa derang saja nak suruh saya datang lagi makan kat sini kan.. tunggu lah next 2 week siap lah..saya nak terjah kang..hehehe

So dah dapat tau kan ke mana saja dating datingan sambil menternak lemak..hehehe

okeh korang nie baru 1st quater nye aktiviti, saya dok KL sampai hari Isnin tuh.. nanti saya update cecita nya lagi yek..ok untuk n3 ni cukup takat ni.. kang rajin update lagik.. ok tata korang (*_*)
~Repekan oleh:H@ni~

2 comments:

:: wawahudA :: said...

dtg kl x roger ek...huh...

hhehehhe..
jalan2 carik meat ball kat ikea...

~H @ N i ~ said...

Cik Wawa~Hehe..xcited telebeh samapi lupa nak meroger kengkawan len.. next time sure ai roger U mintak belanja meatball ikea ek..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails