Thursday, January 20, 2011

Kepada yang ingin Tahu

Ini saya Petikan dari sini [Sharing is caring]:-


Ok ok.. saya nak cita pasal harga PB sebenarnya.. ramai yang dah tau, tapi ramai juga yang tak tau..

Harga PB berlainan dengan saiz.. Sila tengok kat table dibawah.. :)


[Pembetulan Note utk harga kecil for cash@Card Credit@RHB easy=RM 1,971.60 juga entitle rebate RM 225 sehingga end of march 11]

RHB Easy Installment..



Semua orang mampu milik..
Ramai yang berkata mahal.. ya.. memang betul.. kita kena terima hakikat, di Malaysia barang baik, berkualiti tinggi biasanya mahal.. dan PB adalah salah satunya.. dan memang dah terbukti kenapa PB mahal..

Tapi beli PB ibarat pelaburan jangka masa panjang yang sangat berbaloi..

Kereta tiap-tiap bulan kena servis, cukup milage, gi servis.. untuk apa? Untuk make sure tak nak ada kerosakan kan? Kalau tunggu rosak baru nak servis, jawab nyer.. abis lah duit kita melayang-layang macam layang-layang.. muka pun jadi tak cun, sebab pening duit kuar banyak nak repair kereta..

Suami, kita servis.. masakkan dia, layan dia..

Anak-anak, kita servis.. mandikan dia, suap dia makan, layan dia..

Bos, kita servis.. kerja adhoc dia soh buat, muka kita masam, tapi kita tetap buat jugak kan arahan dia?

TAPI KITA..?? yang semuanya kita yang buat.. kita lah isteri, ibu, kita bekerja siang di pejabat, malam nak membahagiakan keluarga kita, kalau yang surirumah tangga, siang malam pulun buat keje-keje rumah..

Betul tak apa yang saya cakap nie, kalau suami tak sihat atau anak tak sihat, rumah kita masih lagi dalam kawalan, means teratur, boleh masak..

Tapi bila kita nie sakit..??? Apa jadi kat umah kita? Tak yah cita bab kemas-mengemas.. bab masak jer dah cukup.. berdaya kah kita nak masak?

Sebab tu kita kena jaga badan kita dulu untuk pastikan keluarga kita terjaga..

KEDUA..! eheheh.. macam nak berdebat pulak rasanya..

Orang perempuan memang sinonim dengan alignment.. macam-macam, alingment lari lah.. uhuhu.. takut.. jangan alignment lari sebelum tiba masa nya ya.. kalau umur 60 tahun alignment lari, boleh terima.. kalau umur 23 tahun alignment lari, macam mana?

Ok.. jom check.. nipple kita sebenarnya kena selari dengan cuping telinga kita.. so.. balik nanti check.. alignment ok ke tak ok..

Yang ok, alhamdulillah.. tapi jangan biarkan lama-lama ia tak ok..! Sebab pemakaian PB memang buat yang sepatutnya berada di dada, kekal di dada, bukan di pinggang or di ketiak.. (ops! sori telus skit kali nie..)

Yang tak ok, cuba lah buat sesuatu.. jangan dibiarkan badan tak cantik.. kita ada suami yang selalu memandang.. walaupun dia tak berkata apa, tapi jangan tunggu sampai dia berkata..


Niat saya baik, ingin berkongsi bukan memerli..

CHEERS Y'ALL..!! (*_*)

~Repekan oleh:H@ni~

1 comment:

mayong said...

kekadang kelakor jugak baca kau punya n3 ni Nie. Hehehehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails