Wednesday, March 2, 2011

Yang Cantik tu lah yang biasa nya kita suka kan???

Salam peluk cium korang.. hollaa lamenya saya tak update blog kan.. ada yang tunggu2 n3 saya ke?? Ehee sesekali perasan aci kan..[sorry la kalau ada pemerhati yang benci dengan saya.. ]

Kesibukan hidup membuat kan blog saya terabai seketika..insyallah lepas ni saya akan cuba untuk update sebaik mungkin… thanks pada yang masih sudi jenguk2 jalan2 disini.. saya sungguh terharu bila saya tahu ramai juga silent reader saya..


Ok2 n3 kali nie saya nak share something pasal PB ngan korang..bukan sebab saya menjual PB so saya promote kaw2..owh itu tak betol saya hanya mahu kongsi berkongsi dengan apa yang sudah saya dan pemilik PB alami.

Sape tak nak cantik, sihat dan anggun kan?.. betol tak korang??



Premium Beautiful digilai ramai, dari golongan kerabat diraja, celebrity dan mahu pun orang2 biasa..


Ramai mengatakan Premium Beautiful MAHAL. Remember good thing doesn't come cheap. Ini sangat TEPAT


here's why..


Sebab nya PB datangnye dari 4 buah negara maju : JAPAN, US, GERMANY AND TAIWAN


PB juga mengandungi Far Infrared Rays dalam bentuk bio ceramic : Tourmaline blend into nano particle..


ONE AND ONLY CORSET IN THE WORLD THAT OFFER LIFETIME WARRANTY!!cecita mana brand yang sama macam ni??? ;)


and actually kalau nak tulis pasal PB takkan habis... sebab terlalu2 banyak benefits dia!


eheemmm sila layan gambar ni dulu….


Cik Puan Fazi my sifu

Anyway I just nak share to those yang rasa2 tak mampu kami ada plan pembayaran PB secara ansuran melalui RHB Easy! yes it is soo easyy!! hoyeaaa


Where you got to enjoy special rate (PB member's price) with RHB Easy. You can visit RHB Kiosk at any Tesco outlets.. senang je bawak ic no documentation required! Kalau ada cash and credit card lebih baik :) Ape2 pun the choice is yours bebeh... up to you..[No paksaan]


* CASH REBATE ENDING 30th March 2011!!! HURRY book your magical corset today!! Waived RM600 off!! Jangan tunggu lagi.. Yang bulat tak kan datng bergolek dan yang pipih tak kan datang melayang!!

FOR THIS MONTH special promotion
Beli PB saya akan bagi 1 kotak Lactolite or 1 kotak Herba Maharani secara percuma



"Untuk berubah kita tak perlu tunggu tapi rebutlah peluang yang datang.."

"Berubah lah kalau kita mahu kan perubahan.."

Contact saya Hani 019-7311 798 or hanie_smiles@yahoo.com
Free consultation & demo..set your appointment now..

~Repekan oleh:H@ni~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails