Wednesday, April 27, 2011

Bila Diri Di Sayangi

saya nama kan dia Ms K (^_^)


Terdengar bisikan mesra
Kalimah keramat bermentera
Bermulanya siang berakhir malamku
Tak akan kujemu menyebut namamu
Tiada batasan waktu
Tiada tempat mu tertentu
Di gunung di lembah, di darat, di air
Siapa pun hamba, keikhlasan doa, keagungan kasih
Merubah takdir

(Korus)

Bila ku sedari diri disayangi
Langkah kaki ini semakin berani
Bila terkeliru ku ucap namamu
Terasa diriku kembali dipandu
Engkau yang pertama tiada akhirnya
Aku dalam kegelapan engkaulah cahaya
Izinkahlah aku menumpang di sini
Di bawah naungan kasih dan sayang mu
Ku berserah diri

Tiada batasan waktu
Tiada tempat mu tertentu
Di gunung di lembah, di darat, di air
Siapa pun hamba, keikhlasan doa, keagungan kasih
Merubah takdir..

(ulang korus)

keikhlasan doa, keagungan kasih
Merubah takdir..




Nota tumit kaki:Dedicated to you Incik SNAP.. saya mintak maap banyak2 lately emosi saya tah hape2 lah.. Mungkin kamu rasa rimas dengan perangai saya yang macam budak tecit ni kan.. ketahui lah bahawa sa nya saya JELES bertempat dan bersebab..oooppssss.. lalalala.. jgn marah.. kan dah mintak maap dah ;)

~Repekan oleh:H@ni~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails