Saturday, April 16, 2011

Misi di hari sabtu


Pagi ni gigih bangun seawal pagi.. Gerak dari rumah juga awal, lebih awal dari hari hari bekerja.. Konon nya nak menunaikn misi membuat pasport..tapi misi saya tidak berjaya, hari ni pulak lah xboleh bikin, ada majlis apetah rela tu bagi tau.. Aiisshhhh...Huwaaaa nampak nya memang lah saya kena berlari membuat nya time weekdays nanti, terpaksa la cilop sekejap.. Bukan sengaja la boss saya xdan dh ni, kena submitt potostat pasport kat stokis secepat yang mungkin.. Kalau tak nanti tertinggal lah saya..Owh no no no.. Setelah berhempas pulas fight untuk nye tak kan mau di lepas kn begitu sahaja..


Rasa tak sabar nak tunggu bulan JUNE nie.. Macam mana lah agak nya nanti yek.. Mahu saya menangis kegembiraan disana nanti kan..pestime dapat gi obesea secara percuma and yang kesiannya pestime jugak dapat nek kapal terbang..hehe.. Alhamdulillah rezeki Allah bagi, saya tak sangka jugak dapat.. Masa mula-mula saya buat business premium beauiful ni saya tak mimpi pun nak dapat bercuti even fazi bagi tahu company akan bagi trip melancong 3 kali setahun secara FOC.. Dalam hati saya terdetik.. Boleh kah saya buat.. boleh ke saya dapat??Masa dah nak closing pakej HK ni saya masih jauh lagi..ikutkan logik akal memang saya dah tak sempat nak kejar.. Tapi fazi and Hanis bagi kepercayaan pada saya yang saya boleh buat.. Saya boleh dapat.. Berbekalkn kepercayaan yang mereka bagi saya bangkit.. Kalau orang luar dah boleh bagi kepercayaan pada kita kenapa kita tak percayaakan kebolehan diri sendiri kan.. Alhamduillah Allah merestui usaha keras saya.. Akhirnya Saya bukan dapat melayak kn diri ke HK malah BONUS saya bulan itu jugak lebih dari 2 bulan gaji saya.. Alhamdulillah.. Syukur pada mu ya allah..


Lepas nie target untuk rakan kongsi pulak dan juga bakal biz partner baru, saya akan bantu mereka mendapat apa yang mereka mahu kan.. Saya aka pastikan mereka juga akan di terbang kn ke VENICE november nanti... Yang lain kalau nak ikut pun boleh..Sila Contact saya ye :)

Sent from hani's iPad

1 comment:

zella y said...

wah...syukur...
rezeki hani la tu...
alhamdulillah....

p/s: jgn lupe key chain utk zella.... (kidding!)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails