Wednesday, April 27, 2011

Perubahan tidak akan berlaku jika kita sendiri tidak mahu mengambil tindakan untuk berubah

Saya bersyukur sangat sebab dipertemukan dengan business PREMIUM BEAUTIFUL ni dan juga di jodoh kan dengan seorang yang sangat berwibawa, supportif yang sanggup bantu saya tak kira siang mahupun malam..Terima kasih tidak terhingga kepada Beliau tak lupa juga pada pasangan ini Sekarang saya sudah merasai kemanisan nya..

Even baru 3 bulan buat business saya sudah mampu qualified kan diri untuk pakej melancong ke Hong Kong.Ini terbukti business ni sangat mudah di lakukan. Bukan setakat itu saya dapat gaji 2 kali sebulan dan yang paling buat saya seronok bonus saya tu di tengah2 bulan.. memang sesuai sangat lah kan. Yang buat lagi saya xcited BONUS ni melebihi dari gaji pertama saya pulak tu... ;)

Ada yang tanya-tanya rahsia saya macam mana saya buat dalam masa yang agak singkat saya boleh capai sehingga tahap itu.. RAHSIA nya sangat mudah, Ikut sahaja apa yang leader kita tunjuk.. confirm jadi sebab apa? sebab mereka dah dulu melalui nya dari kita..

With my Lovely sifu Cik Puan Fazi & My biz partner Atie..


Apa yang selalu saya tanamkan dalam otak saya, fikiran saya, memang jadi kenyataan.. betapa besarnya kuasa pemikiran kita yang Allah SWT berikan.. subhanallah..


Surat Dari Company[Lambat update org lain dh lama cerita pong kn]

Ucapan penghargaan

Jadual flight

Saya kini semakin hampir menuju ke arah FINANCIAL FREEDOM..

Saya yakin saya boleh..

Walaupun saya bukan seorang yang cerdik..

Walaupun saya bukan seorang anak orang kaya..

Saya mampu lakukan.. sebab saya percaya apa saja yang kita fikirkan itu lah yang akan terjadi..

Petikan dari buku Quranic Law of Attraciton yang ditulis olehRusdin S. Rauf....

"Surah Al-Mulk ayat ke 15 menjelaskan, Dialah (Allah) menjadikan bumi bagi kamu yang mudah dijelajahi. Tuhan memberi keyakinan kepada kita yang hidup ini mudah. Kita tidak perlu berfikir mengenai kesusahan dalam hidup. Kita mesti yakin kehidupan ini mudah. Kemudian, Tuhan menyambung ayat-ayat di dalam al-Quran, Jelajailah! Maksudnya, kita diperintahkan berusaha dengan penuh semangat ataupun dengan keceriaan iaitu kita yakin hidup ini mudah. Apabila kita mengaktifkan hasrat ataupun rasa ceria ketika berusaha mencari rezeki, bermakna kita mengizinkan kelimpahan rezeki memasuki hidup kita." - muka surat 9 & 10..

Saya percaya, bila hati kita terdetik untuk melakukan perubahan ke arah kebaikan, seperti keinginan untuk menukar hidup ini dari biasa ke luar biasa, Allah memberikan petunjuknya.. tinggal kita saja untuk mengorak langkah..


Jika antara ANDA yang mahu jadi seperti saya.. Welcome to Our Group..
Contact me Hani 019-7311 798
or
email: hanie_smiles@yahoo.com



~Repekan oleh:H@ni~

2 comments:

Nur Faziha said...

Sangat memberi inspirasi..! Teruskan hanie...!! Hanie dah buktikan segala apa yang kita nak, kita pasti boleh dapat..! Memang Hanie btul-betul duplicate apa yang pemimpin syorkan. Tahniah Hanie..! Bangga keranamu..!,

~H @ N i ~ said...

Fazi~Terima kasih..tanpa kamu saya belum tentu jadi seperti ini..hebat keranamu ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails