Monday, June 13, 2011

SAPA cepat Dia DAPAT!!!!!!!!!

Korang pembaca tegar BLOG saya?? eh tetiba saya teruja tengok dekat 10 orang online dalam satu masa kat blog saya..tak sangka ramai jugak readers saya..TERHARU MAK NOK ;)

Dan secara tiba2 ..tinngggggg!! saya dapat idea nak buat contest..ehee..cara nya mudah saja, anda hanya perlu:-

1. link/share blog saya kat FB anda atau pun Blog anda [kira tolong promote bg ramai lagi readers..aceehh]

2. Bagi link blog atau FB atas tugas anda utk item no.1 diatas di ruang comment in this entry.

Terbuka kepada semua lapisan masyarakat. 16 yang terawal akan dapat Hadiah special from Hong Kong.. ;)

sapa2 yang sudi sila lah, saya sedang bermurah hati ni..lalalalala

Gambar ni ehsan dr blog little mamadiary.com
~Repekan oleh:H@ni~

7 comments:

zella y said...

dear... i dah permote dah kat wall i.. ;)

Cik Puan Bunga said...

Hani! Dah! :D

http://puterihati.blogspot.com/2011/06/hani-nak-nak-nak.html

Huhu!

alifah@along said...

wahhhhhhhh....kena buat ni....Haniiiii...nakkkkkk

alifah@along said...

http://alifahnaba.blogspot.com/2011/06/hanie-senyum-bukan-sebarang-hanie.html
dah pomottttttt...hehehheheeee....

FiZ said...

Salam.hi dear....saya mau join jugak...ni url : http://fizah-sukhri.blogspot.com/2011/06/hani-saya-nak-jugak.html

::FAIZ FARISH:: said...

:)

~H @ N i ~ said...

Thanks korang..sapa yg belum bg adress sila email ur adress kat hanie_smiles@yahoo.com..

something akan menyusul..hehe ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails