Friday, August 26, 2011

Ramadhan kian melabuh kan Tirai nya..Semoga bertemu di ramadhan yang akan datang..


Hari ni sudah masuk hari yang ke 26 Ramadhan..Masa berlalu terasa pantas tanpa saya sedar hanya tinggal beberapa hari sahaja ramadhan kan melabuh kan tirai nya.. dan lambaian syawal sudah kelihatan.

Perasaan? macam-macam ada sedih..gembira..nebes..semua ada..bak kata pokcik ASTRO macam2 ada..

Sedih mengenang kan Ramadhan hampir tamat, entah sampai entah kan tidak dengan ramadhan akan datang.. harapan nya semoga diri ini di beri peluang untuk bertemu ramadhan akan datang..
Kad ucapan dari saya (^_^)

Sana sini orang sibuk buat persiapan menyambut syawal. Saya tinggal sikit2 belum habis shoping.. last minit preparation..cuak jugak kot2 barang yang saya nak cari dah tak de da abis stok ke kan.. xpe2 think positive..mesti ada solution nya..

Gembira sebab raya nnti dapat berkumpul ramai2.. masa raya lah boleh jumpa sedara mara jauh dekat, kawan2 yang lama2 tak jumpa tu kan..

Raya ni agenda saya dah terisi..macam2 plan dah saya susun.. yang best nya dah ada org book appointment nak tau pasal business dan ada yang nk tau pasal premium beautiful awal2 lagi.. Alhamdulillah rezeki..Raya raya juga business saya still on.. ke mana kaki saya melangkah disitu lah kedai saya berada.. best kan.. xperlu lah nk dduk kat kedai tunggu orang datang.. ni kita jalan2 pun boleh bukak kedai..Korang pon bolehhhhhhh..


Di kesempatan ini saya dengan rasa rendah diri menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf di atas segala salah silap saya sama ada yang segaja mahu pun tidak..semoga kita di limpahi rahmat oleh Allah S.W.T.Pada yang nk balik kampung pandu lah dengan selamat..dan semoga sampai ke destinasi dengan selamat.. SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN KORANG.. SEMOGA KITA BERJUMPA DI RAMADHAN DAN SYAWAL SETERUS NYA..




Layan Lagu raya dari sanisah Huri..



~Repekan oleh:H@ni~

2 comments:

zella y said...

dear...selamat hr raya aidilfitri..maap zahir batin... ;)

~H @ N i ~ said...

Zella-Selamat hari raya maap zahir batin to u too dear.. Raya pegi mana?lama cuti?Jemput la dtg johor ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails