Wednesday, August 3, 2011

From zero now im looking forward become super heroin

Dari angan-angan menjadi realiti..alhamdulillah..semua atas berkat tunjuk ajar shifu2 saya.. Semua orang ada peluang yang sama cuma bergantung pada diri mahu tidak sahaja.



Dulu saya hanya beranga-angan tapi sekarang rasa tak pecaya pulak saya boleh capai sampai tahap ini. Kalau saya masih dengar cakap org saya mungkin belum ke tahap sekarang. 2 tahun yang lalu saya biar kan sahaja peluang yang datang. Sebab saya ego, saya lebih pecaya kan orang yang saya langsung x pernah kenal rupa dia dai pada org yang saya tahu dan kenal rupa dia dan keluarga nya.

Kita kalau tak tahu kesahihan nya jgn sesekali menuduh dan mempercayai kata2 org. Kaji selidik dulu.don't judge book by it's cover. Kalau betul lah perniagaan yang saya buat ni salah, kenapa kerajaan support, menteri kpdnhep pun jadi penasihat syarikat. Dapat kelulusan syariah Apa lagi yg kita mahu??



Syarikat patuh syariah




Orang yang cuba memfitnah tu dia dengki,alang2 dia tak dapat
biar semua orang pun tak dapat..orang macam tu ke kita nak ikut? Tepuk dada tanya lah iman kita.. Dimana letak nya diri kita.

Sebenarnya lagi lama kita tunggu dah tangguh lagi banyak yan akan kita rugi, macam saya dulu saya tunggu &tangguh la dan akhir nya saya yang rugi sendiri sebab apa? Sebab peluang tu dtg bukan selalu dan bukan dia tnggu kita. Kita lah yang kena grab dia kuat2. :)


- Posted using BlogPress from my iPad

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails