Monday, September 5, 2011

Lebaran kali ini episode sebelum raya

Salam syawal korang, macam mana dengan sambutan syawal tahun ini? Meriah? Saya ada lah kelam kelibut tahun ni.. Gambar pun x sempat nak hambek.. Padahal 2 hari sebelum raya sobuk membeli camera baruu.. Sekali bila raya lupa ada kamera..yo lah lamo dah camera den ni rusakk tu yang lupo dh ade kamera baruu..hehe

Sejak kami dah bosar2 dah pandai carik duit sendirik ni tiap kali raya mmg kami ada wana tema utk baju raya.so utk raya tahun ni baju tema tahun ni warna purple grey. Saya mmg xdo langsung baju kaler tuh..baju yg sedia ado kaler ijau oren..hamek kau jauh nau lari..hehe..2 hari sebelum raya saya baru pegi cari baju tema..Naseb ado.. Terus sambar walau pun saiz ada lah kecik 1 saiz.. Tapi dengan kompiden nya saya sambara je.. Tanpa cuba pulak tu.. Dalam ati dah cuak2 dah, kalau x muat ni kang..abess la haku...nanges lah saya..org semua bertema saya lari dari tema..

Misi saya hari sabtu tu amat lah padat, sesudah subuh dah tepacak kat pasar tani larkin, misi mencari kueh rayo,4 kali tawap bru dpt parking, org punya lah ramai..giloo sekejap..dpt kueh saya ingt nk usya la baju2 kurung kot2 ada org buat jualan lelong ke kn boleh la buat tukar2 pki pg kerja.. Sekli nan ado..after pg pasar tani pegi hantar set prmium beautiful client kat tesco tebrau pulak.. Then shoping baju raya adik2 pulak kat jusco tebrau.. Lepas tu misi mencari baju raya tema utk saya pulak.. Alhamdulillah pg 1 kedai je dapat rembat 2 pasang baju, pastu terus zassss pegi bandar penawar kota tinggi pulak, jumpa my biz partner personal touch.

Selesai urusan semua pukul 4.30 ptg baru gerak2 khas ke kampung halaman..naseb baik dah ade highway terus dari bandar penawar ke tangkak.. Jimat sikit masa..ehee

Alhamdulillah jalan masa tu xberapa jem, walau pn byk kereta tapi jln lancar je..sempat lah bebuka kat rumah..makan masakan my mum and my sis yg super duper sodapppp (ehemm mengalah kan org pose)

Malam tu macam2 plan kami susun.. Stay tune to be continue...





- Posted using BlogPress from my iPad

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails