Wednesday, October 17, 2012

Demam owh demam

Saya memang jenis tak suka makan ubat tak suka jumpa doctor. Tapi kalau sakit nk baik cepat. Aisshh ini yang selalu kena bebel ni. Ubat ni tadi saya telam sebab tak tahan sangat pening.




Dah 2 hari di landa demam masih belum kebah. Di luar panas dalam rasa sejuk sangat siap menggigil bagai. Berselimut je lah gamak nya.

Duduk sorang-sorang di rumah, nk bangun masak x larat kepala sakit pulak. Minum air makan kurma and madu je. Alhamdulillah takde lah rasa lapar sangat. Harap2 boleh bangun kejap lagi, satu keje pun belum buat lagi ni.

Doa kan saya cepat sembuh ya. Banyak benda tertangguh.

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails