Tuesday, February 19, 2013

HOT Deal special promotion!

Hai korang ada beberapa email/Sms/wassup yang saya terima tanya mengenai ada special promotion untuk PREMIUM BEAUTIFUL ke tak. So semperna Anniversary & Ulang Tahun Kelahiran ni saya buat special pakej untuk ANDA terutama nya pembaca blog haniasmahani dot com.

Pakej ini hanya terhad kepada 10 sets sahaja.
New update : 06.03.13 only left 5 sets sehingga end of March 2013 ONLY 

1 Set Premium Beautiful 
+

1 Bottle PB Wash [for Free]

AND you will 

Get FREE


1 BOX LACTOLITE

OR

1 BOX BB PLUS COLLAGEN

WORTH for RM 200

Hanya sah untuk setiap pembelian 1 set PREMIUM BEAUTIFUL Secara Tunai/Kad Kredit/ RHB Easy


Free Consultation, Demo and Trial. 

Pengalaman si penulis juga si penjual. Kalau saya tak dapat kesan sendiri saya langsung tak yakin nak share dengan korang semua apatah lagi nak menjual.

Saya bukan lah orang yang suka mempromote dan menjual barang asal nya. Dari zaman sekolah mak suruh jual aiskrim dekat sekolah pun saya boleh simpan bawah meja je. Cair macam tu je. Segan nak bukak mulut ni ha.

So let's pictures talk!


Dalam tahun 2009 kalau tak silap reunion katanya dekat Langkawi


 Dari kurang keyakinan diri dan tahap kesihatan yang kurang baik kepada yang lebih baik. Alhamdulillah tak rugi pun mencuba.  

start Pakai Premium Beautiful beberapa minggu

1 bulan konsisten pakai

Terhanggat opss terbaru semasa seminar GO CDM 2013

Orang kata yang kecil terbentuk yang besar nampak exclusive, tak gitu.. Gurau-gurau je..

BERMINAT?
can contact me via


Phone: 019-7311 798

Email: hanie_smiles@yahoo.com



With L0vE : Hanie

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails