Wednesday, March 20, 2013

Ice cream punya cerita

Cuaca panas-panas macam ni ku terpikir umakkaii sedap kan kalau dapat makan aiskrim baskin robins dengan ubi rebus cicah sambal tumis ikan bilis. Eh eh apa saya melalut kan ni. Maaf kan lah saya korang.

Wah kau hanie terus tak hagak-hagak kan upload gambar di instagram lalu mengtaq mr.husband ajak pegi makan eskerim BR ni.




Dan feedback yang mengembirakan saya en.suami kata dia nak belanja ku koranggg. Owh senyum sampai ke telingan lah saya. Lol



Hari ni kan hari rabu tersangat lah elok untuk ke BR kan. Korang yang fanatik pinky pinky tu sila lah. Sure dapat murahhh :)


Ok korang boleh pergi BR sekarang dan tapaukan untuk saya juga ye. Banyak jimat tau dari hari biasa.

Seingat saya baru sekali try icecream BR ni tu pun sebab melayan cousin ku. Saya ni bukan lah pemakan icecream sangat. Ni je tetiba tekak teringin. Ok sekian. Nak tunggu pakcik icecream lalu.lol

With love
Hanie

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails